  • Data: 2019-08-16 12:17:13
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2019 o 12:00, Budzik pisze:
    > Mowisz ze ktos ją zmusił do tej roboty siłą?

    Skoro jeszcze dzwonią, to wygląda na to, że są osoby, które można
    pozyskać w wyniku takiej reklamy. Dlatego nie da się z automatu ukarać
    wszystkich dzwoniących. Wymagany jest wniosek pokrzywdzonego.

    Co do wyciekania danych, to rzućcie okiem przede wszystkim, co
    podpisujecie w zgodach przy wykupywaniu numerów. Bo te telefony często
    się zaczynają, zanim osoba zacznie normalnie z numeru korzystać. Nikt,
    poza operatorem, tych numerów nie zna.