  • Data: 2019-08-16 12:46:20
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Nowe" numery telefonów są w większości "z odzysku", i to już od lat - do żony, jak
    wzięła uuu, chyba już z 10 lat temu, nowy numer na abonament, chyba przez rok
    dzwonili poszukując "Marka z Warki".

    Kolega ma kupiony w 2013 w Warszawie numer, na który uparcie dzwonią,
    myśląc że on jest z Wrocławia.

    Ostatnio miał taką rozmowę:

    "Dzień dobry, jutro na Ostrowie Tumskim otwieramy..."
    "Zaraz, proszę pana, pan uważa, że ja w jakim mieście jestem i skąd ma
    pan mój numer?"
    "Jutro na Ostrowie Tumskim otwieramy..."
    "Czy pan słyszy, że ja pytam?"
    "Tak"
    "Czy pan rozumie pytanie?"
    "Tak"
    "To niech pan odpowie".
    "Jutro na Ostrowie Tumskim..."
    "Czy pan mnie rozumie?"
    "Tak"
    "To proszę odpowiedzieć, w jakim mieście pan uważa, że jestem?"
    "Jutro na Ostrowie Tumskim..."

    I tak przez 10 minut, nie udało się od pana uzyskać słowa "Wrocław".

    Do mnie na numer z 1997 roku spamerzy nie dzwonią.

    Za to dzwonią automaty na stacjonarny, odkładam bez słowa.

    MJ