  • Data: 2003-02-11 09:45:20
    Temat: Re: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: "Homomorfizm" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I oto nadszedł dzień, w którym Galileon ogłosił następującą (pół)prawdę:
    > Witam,
    > Ja troszke z innej beczki, ale może was zaciekawie. Chce

    [...]

    sytuacje troche bez wyjsica, ale moze warto zwrocic sie do policji - lepsze
    to niz siedzienie w domu a w razie (nie daj boze) nieszczescie wiadomo do
    kogo isc

    natomiast ja widze inny problem - obawiam, ze Twoje mieszkanie w pierwszej
    kolejnosci do obkradzenia wiec proponuje nie trzymac wartosciowych rzeczy w
    domu

    niestety mieszkamy w Polsce, gdzie prawo chroni przestepcow

    --
    you can't expect to reach the top
    without a little climbing