  • Data: 2003-02-11 23:30:40
    Temat: Re: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b2b84e$40k$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b2b69u$b51$...@n...onet.pl...
    > wiadomości

    > no i co ? a policjant to nie taki sam człowiek ja ty i ja ? czy
    > policjantka ...popatrz jak przestępcy się boją wymiaru sprawiedliwości co

    to może powinni zacząć?
    Jak dla mnie system powinien się zmienić, jakoś nie wierzę w resocjalizację.
    Złapią pierwszy raz: ukarać "normalnie" według panującego obecnie prawa.
    Złodziejowi uciać łapę, jak kiedyś w Szwecji się działo, i zabrać prawo do
    wszelkich zasiłków.
    Złapią drugi raz... czerwona kartka, bo już widać, że nie zrozumiał.
    Wtedy może zaczeli by się BAĆ.
    Albo przynajmniej tak jak jest w Stanach, że kary się sumują, a nie że
    dostaje tylko najwyższą.

    > niektórzy to ich pożywka chleb powszedni a ,ze jest i żyje taka policjanta
    > między nami tak samo jak my więc powiedziała jak to jest "samo życie"
    > gdzieś tam w świecie niby policje mają sprawniejszą i też to nie przeraża
    > przestępców...

    Przechodzenie nad tym do porządku dziennego, bo takie jest "życie", jest
    chyba największą zbrodnią jaką można popełnić :P

    > uważam ,że powiedziała to co myślała a decyzja należała do Ciebie co
    > zrobiłeś? przestraszyłeś się?
    >
    > Sandra

    Dało mi to do myślenia czy warto ryzykować. Ta policjantka mówiła też, że
    prawo jest chore i że ona nic na to poradzić nie może...

    Alek