  • Data: 2008-03-07 22:33:25
    Temat: Re: Czy muszę płacić długi żony?
    Od: em <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mar, 21:17, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Chyba że to na przykład spółka cywilna :). A małżeństwo bardziej sc.
    > przypomina niż sp. z o.o.
    >
    > p. m.

    zacznę od tego że rozdzielność majątkową uzyskuje sie przez złożenie
    właściwego wniosku w sądzie po dokonaniu opłaty koło 1000 zeta.o
    rozdzielność majątkową może wystąpić jeden ze współmałżonków nie
    pytając o zgode drugiego.
    druga strona zostanie zawezwana przez sąd na sprawę orzekającą o
    rozdzielności.
    odnosze jednak wrażenie,że nie lęk o współodpowiedzialność za długi
    rozrzutnej żony ci chodzi!
    myśle że jesteś jednym z tych typków co ciężko harują, zarabiają
    kosmiczne dwa koła i nie mogą zrozumieć na co te babsko przehulało
    taki szmal !!!!!!
    siedzi taka w domu nic nie robi i jeszcze ma czelność zalegać ze
    swoimi rachunkami za mieszkanie w którym ty tylko czasem przenocujesz
    i coś tam zjesz chociaż gotuje podle po prostu !!!!!
    powodzenia,
    życze twojej żonie i mam nadzieje że puści cie w skarpetkach.
    jeśli jeszcze nie odrzuciłeś tego postu to dodam,bo zapomniałam, że z
    orzeczeniem rozdzielności majątkowej wiąże sie podział dotychczasowego
    majątku wspólnego, czyli wszystkiego co wam przybyło od ślubu: dom
    samochód wszystkie sprzęty domowe itp ale też dotychczasowe
    zobowiązania, czyli kredyty rachunki zadłużenia w koncie itp
    rozdzielność liczy się od dnia orzeczenia jej przez sąd przy czym
    jeśli zamierzasz mieszkać wspólnie sąd najpewniej wyznaczy kwotę jaką
    będziesz musiał przeznaczać na utrzymanie domu no i alimenty na
    dzieci, jeśli są, a może nawet na żonę, jeśli będą podstawy !!!