eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy musze oZUSowac przychod z faktury wystawionej wlasnemu pracodawcy??? › Re: Czy musze oZUSowac przychod z faktury wystawionej wlasnemu pracodawcy???
  • Data: 2006-09-30 21:06:17
    Temat: Re: Czy musze oZUSowac przychod z faktury wystawionej wlasnemu pracodawcy???
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:efmjvg$6e4$1@news.onet.pl...

    > Czy to moze bys wspolmalzonka? Mamy wspolnosc majatkowa (chyba
    > :) -jestem
    > pare miesiecy po slubie). Czy ZUS lub US nie ma szans sie
    > doszukac czegos w
    > takiej sytuacji?

    Powiem tak: z punktu widzenia przepisow podatkowych (na tyle na
    ile je znam) to moze byc wspolmalzonka i ani ZUS (jesli bedzie to
    umowa o dzielo, to zwroc uwage, ze ZUS w nie ma za bardzo sposobu
    aby ja "zlokalizowac") ani US w takiej sytuacji nie ma sie czego
    doszukac. Natomiast sytuacje finansowa tego panstwa zapewne znasz,
    pazernosc budzetu takze. Wiec nikt Ci nie zagwarantuje, ze nie
    beda probowac zrobic skoku na kase. Tak wiec jesli tylko sie da,
    lepiej by bylo aby byla to osoba nie we wspolnocie majatkowej.
    Wtedy beda na pewno bezradni.
    Ale porozgladaj sie jeszcze po "podatkach", tam moga cos lepszego
    podsunac.

    marekz