  • Data: 2007-08-07 12:22:55
    Temat: Re: Czy można zgłosić?
    Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam!
    >
    > nalezy zgłosić straży miejskiej, która może ukarać gościa mandatem; on
    > może ten mandat nie przyjąć i wtedy wniosek o ukaranie do Sądu Grodzkiego;
    > będzie sprawa, będą wzywani świadkowie, przede wszystkim zaś ty, jako
    > zawiadamiający;
    > najlepiej stwórz do strazy miejskiej pisemko podpisane przez wszystkich
    > niezadowolonych i czekaj na ich reakcje; przedtem wezwij dobrowolnie
    > sąsiada do uspokojenia psa, zrobienia z nim coś, by nie szczekał
    > (oczywiscie nie chodzi mi tu o uspienie czy cos w tym stylu) i zapowiedz
> [...]

    prosimy od ponad dwu lat
    sąsiad przeprasza ciągle, tłumaczy że robi wszystko co możliwe poza
    podawaniem środków uspakajających, poza uszkodzeniem strun głosowych
    ja lubię zwierzęta i nie chcę aby takie rozwiązania stosował sąsiad, które
    skrzywdzą psa
    ale ten pies także cierpi
    właściciele wychodzą do pracy a on godzinami wyje
    trwa to od szczeniaka już ponad dwa lata
    raczej chyba nie ma szans na zmianę, chyba żeby ktoś z tym psem był
    nawet jedna z sąsiadek proponowała, że ona będzie brała psa do siebie
    właściele psa się nie zgodził

    po prostu w trakcie rozmowy sąsiad (od psa) bardzo grzeczny
    szkoda go ale my sąsiedzi inni nie możemy tego dłużej słuchać
    większość osób w klatce to osoby starsze, które siedza w domu cały czas
    przez większą część przedpołudnia pies wyje z małymi przerwami
    i tak jako sąsiedzi wykazaliśmy się dużą dozą cierpliwości (ponad dwa lata)
    nie jest to przyjemne i dla nas
    ale chyba będziemy zmuszeni ponaglić właściciela psa, że albo coś faktycznie
    zrobi i będzie to skuteczne
    albo odwiedzi go straż...:o(

    anna