  • Data: 2008-05-09 12:00:29
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK. To goscio wystawia rachunek za swoj czas (5 minut po 500 pln za minute) +
    > koperta gratis :P W sumie to jakies 2 minuty wystwienie tego rachunku. Aha -
    > tylko mu to napisz.

    Tak? Allegro wlasnie odpisalo mi zupełnie co innego napisali też , że jeżeli
    uważam koszty wysyłki za nieuzasadnione mogę odstapić od umowy.
    Po 2 . Zeby wystawic rachunek musi być działalność gospodarcza i od tego
    rachunku trzeba też zapłacić podatek .
    Po 3 gość odpisał że mogę odebrać osobiście :] a to oznacza że jak pojade
    osobiście to nie można już pobierać opłaty za wysyłkę.

    > Ew juz po mistrzostwach on zmusi ciebie do zaplacenia za te bilety sumy 680+
    > 2500 za koszty przygotowania paczki + dostarczenie.

    Problem w tym , że będzie musiał udowodnić , że 2500 zł kosztowało przygotowanie
    . A cen z sufitu też brać sobie nie można.
    Równie dobrze po Mistrzostwach to ja moge go obciążyć kosztami przelotu do
    Klagenfurtu - a co kupiłem sobie bilety lotnicze i sie okazało na marne bo
    biletów nie dostałem....

    Pozdrawiam

    Aman