  • Data: 2008-05-09 14:27:28
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ty naprawdę nie widzisz niczego niestosownego w swoim pieniactwie? bo to że
    > facet jest kombinatorem to prawda ale ty nie jesteś wcale od niego lepszy.

    szczerze mówiac , wszedlem sobie w nocy szukajac biletow na Euro , i zobaczylem
    przystepna cene to niewiele sie namyslajac kliknalem kup teraz. Bylo pozno ,
    nigdy wczesniej nie widzialem czegos takiego ze koszta przesylki 2500 zl, wiec
    na to nie patrzylem. No i zdenerwowalo mnie lapanie na takie triki , więc
    postanowiłem troche utrzeć nosa cwaniakowi.
    A że tych biletów nie zobacze na oczy to zdaje sobię sprawę.

    Pozdrawiam

    Aman