  • Data: 2002-04-04 06:07:32
    Temat: Re: Czy mozna w jakis sposob "przejac" po kims mieszkanie?
    Od: MrK <S...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Martuszka napisał(a):

    >Z tego, co ja zrozumialam mieszkanie jest komunalne, czyli jest
    >własnością miasta, czyli "urzędu".

    Dokładnie. Pewnie niezbyt dobrze to ujełem w poprzednim poscie, ale to
    tylko dlatego, ze za bardzo sie nie orientuje. Byłem już w ZBM pod
    który podlega to mieszkanie, i niestety powiedzieli, że nie zameldują
    :( Mogą zameldować, ale na pobyt tymczasowy, a co mi po pobycie
    tymczasowym... Krótko mowiac lipa. Trzeba bedzie dalej chodzić co pare
    dni i nękac urzędasów wnioskami. Ciekawe jak długo jeszcze...

    MrK
    ICQ: #101636197 GG: #544722
    Admin of ViperNet Network (http://www.vipernet.prv.pl)