eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem? › Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
  • Data: 2006-06-24 19:09:56
    Temat: Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
    Od: Sweeden <m...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > pomysl,
    >
    > P.

    przeciez wiesz ze jestem niedorozinieta umyslowo. Pomoz.

    Bo mnie sie wydaje, ze zaworem bezpieczenstwa jest fakt ze w USA wiekosc
    wyrokow jest wydawana bez udzialu sedziego i przez lawnikow, zreszta
    wybieranych i filtrowanych wczesniej przez obie strony sporu.

    Wiec zarzut o stronniczosc mozna w takim wypadku postawic samemu sobie.