eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem? › Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
  • Data: 2006-06-24 15:42:09
    Temat: Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbro napisał(a):

    > a dlaczego ten odsetek w USA jest kilkadziesiat razy mniejszy? tez
    > ktoras ze stron przegrywa zawsze.

    u nas mmusza ludzie dojrzec do pewnych spraw, a dzialalnosc Ziobro temu
    nie sprzyja ..

    > Sam fakt ze ministrem moze zostac debilek ktory nie zdal egzaminow daje
    > podstawy do szyderstwa.

    ale popatrz co o nim wczsniej pisales. Jak o bohaterze ktory uzdrowi
    polske, czyli wszystko co mowil lyknales do momentu w ktorym przeczytales
    na grupie ineteresujace wiadomosci dotyczace jego egzaminow.

    Jak bys weryfikowal wszystko co mowi , wszystkie jego pomysly to by Ci
    to dalo do myslenia, niedlugo bedziesz to miec na jednej stronie i
    forum, ktore nei bedzie lukrowane i cenzurowane jak jego.

    (lacznie z orzecznictwem dotyczacym obrony koniecznej na przestrzeni
    prawie 100 lat co pokaze jego klamstwa,
    jak strona zostanie rozpowszechniona to nie wroze mu juz takiego
    poparcia bo ludzie oczy otworza, nikt nie lubi jak sie z niego blazna robi)

    > Wiec ekstradycja obywatela jest zakazana czy nie?

    teraz nie mam czasu, ale jutro lub pojutrze w nowym watku zamieszcze
    fragment ksiazki w ktorym to jest opisane. Wynika z tego ze niekoniecznie.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".