eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem? › Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
  • Data: 2006-06-24 15:30:51
    Temat: Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
    Od: zbro <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > i prawie w kazdej strona przegrana twierdzi ze sediza nalezy do ukladu,
    > jest stronniczy.

    a dlaczego ten odsetek w USA jest kilkadziesiat razy mniejszy? tez
    ktoras ze stron przegrywa zawsze.

    > Ostatnio na grupie byl taki mistrz, jak sie okazalo
    > to co robil sedzia rozprawie wynikalo wprost z KpK, czyli wszystko bylo
    > w najlepszym porzadku.
    > (sprawa dotyczyla pomowienia na lamach prasy, poszukaj sobie w archiwum)

    > musza opierac swa wiedze na faktach a nie pomowieniach PISu, Szanownego
    > Pana Ziobro czy programow typu Uwaga lub interwnecja w ktorych bardzo
    > czesto rowniez podaje sie nieprawdziwe informacje, z odpowiednim tlem
    > muzycznym co wplywa na szybkosc przyswajania bredni przez "Ciemny lud".

    Sam fakt ze ministrem moze zostac debilek ktory nie zdal egzaminow daje
    podstawy do szyderstwa.

> [...]
    > sie i sprawdzilem w podreczniku konstytucyjnym .
    > Wynika to z innych przepisow ustawy zasadniczej, trzeba czytac calosc a
    > nie wyrywkowo jeden artykul - jak Ty to robisz - i pluc w okol na
    > wszystkich.
    > (chcialem tez sprawdzic czy prawda jest ze w kazdym podreczniku
    > konstytucyjnym
    > jest napisane iz Trybunal Konstytucyjny to sad polityczny jednak
    > jak przypuszczalem Pan Z. dopuscil sie kolejnego zniewazenia tej
    > instytucji - w scenogram z programu Tomasza Lisa jest dostepny na jego

    Wiec ekstradycja obywatela jest zakazana czy nie? Gdzie tam ziobro
    doczytal sie wyjatkow? Bo wg mnie albo konstytucja jest, albo jej nie ma.