eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem? › Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
  • Data: 2006-06-24 15:25:00
    Temat: Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wstrzymuj oddechu. W Polsce przeprowadza sie pare milinow spraw
    > rocznie, wiec jednak szanse sa pokazne.

    i prawie w kazdej strona przegrana twierdzi ze sediza nalezy do ukladu,
    jest stronniczy. Ostatnio na grupie byl taki mistrz, jak sie okazalo
    to co robil sedzia rozprawie wynikalo wprost z KpK, czyli wszystko bylo
    w najlepszym porzadku.
    (sprawa dotyczyla pomowienia na lamach prasy, poszukaj sobie w archiwum)

    > Zreszta nie musza byc stronami, zeby miec taka opinie.

    musza opierac swa wiedze na faktach a nie pomowieniach PISu, Szanownego
    Pana Ziobro czy programow typu Uwaga lub interwnecja w ktorych bardzo
    czesto rowniez podaje sie nieprawdziwe informacje, z odpowiednim tlem
    muzycznym co wplywa na szybkosc przyswajania bredni przez "Ciemny lud".

    > Ot, chocby wystarczy im wiadomosc prasowa w jakim to powazaniu sedzia ma
    > konstytucje (ekstradycja do Belgii).

    nie do konca jest tak jak piszesz, ja to juz dzis wiem bo pofatygowalem
    sie i sprawdzilem w podreczniku konstytucyjnym .
    Wynika to z innych przepisow ustawy zasadniczej, trzeba czytac calosc a
    nie wyrywkowo jeden artykul - jak Ty to robisz - i pluc w okol na
    wszystkich.
    (chcialem tez sprawdzic czy prawda jest ze w kazdym podreczniku
    konstytucyjnym
    jest napisane iz Trybunal Konstytucyjny to sad polityczny jednak
    jak przypuszczalem Pan Z. dopuscil sie kolejnego zniewazenia tej
    instytucji - w scenogram z programu Tomasza Lisa jest dostepny na jego
    stronie).

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".