eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można się jakoś odwołać od polecenia zmiany miejsca pracy? › Re: Czy można się jakoś odwołać od polecenia zmiany miejsca pracy?
  • Data: 2007-07-28 08:10:06
    Temat: Re: Czy można się jakoś odwołać od polecenia zmiany miejsca pracy?
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja codziennie dojezdzam 25 km i w ogole to jestem szczesliwy ze nie
    > robie tego codziennie w Warszawie ... z ktorej godzine temu wrocilem z
    > zesłania.

    Pomyśl: dojeżdżasz do pracy 25 km, czyli - jeśli samochodem, to dojazd zajmuje
    Ci min. 50 min po mieście (od wyjścia z domu do wejścia do pracy). Czyli
    dziennie tracisz prawie 2 godz. ze swojego życia na siedzenie w aucie plus czas
    pośięcony w pracy na zarobienie na tę podróż. Miesięcznie to będzie jakieś 40
    godzin. Czyli zamiast 160 godzin, poświęcasz pracy 200. A co byś powiedział,
    gdyby pracodawca zaproponował Ci pracę 10 godz. dziennie za to samo
    wynagrodzenie, lecz dwa kroki od domu? Podejrzewam, że byś go wyśmiał. Więc nie
    rozumiem Twojego szczęścia.

    Ja też dojeżdżam i nie ma w tym dla mnie żadnego problemu. Jednak teraz widzę po
    żonie, że dochodzenie do pracy na piechotę to cenna zdobycz, której nie oddaje
    się za darmo. Warto skorzystać z takiej możliwości, gdy się zdarzy i nie
    odaawać.