  • Date: Fri, 22 Jun 2007 23:02:14 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna kopię dokumentuzamieścić w sieci

    On 2007-06-22 22:44, Marcin Debowski wrote:

    > O, kolega jasnowidz :) Skąd Ty wiesz co jeszcze jest na tym dokumencie?

    Oczywiście nie wiem. Trudno mi sobie jednak wyobrazić aby wyniki badań
    stężenia CO2 zostały przedstawione w taki sposób aby można było mówić o
    utworze. Pomijając ten aspekt, nawet jeśli przedmiotowe pismo jest
    utworem, to na mocy art. 4 pkt 2 jest wyłączone z zakresu przedmiotowego
    prawa autorskiego (por. orzeczenie IV CKN 458/00 ) -- za tym, że jest to
    dokument urzędowy przemawia także, że dokument ten został uzyskany w
    trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do