  • Data: 2007-06-23 03:59:07
    Temat: Re: Czy mozna kopię dokumentu zamieścić w sieci
    Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Pod spodem tylko podpisz:

    Copyright by Urząd Miejski i jescze dopisek "jest to kopia dokumentu z
    UM" ;)
    Jeżeli ktokolwiek oskarżyłby Cię o łamanie praw autorskich (nawet
    jeżeli jest tam herb miasta i tabelka ozdobiona kaczeńcami), to
    oznaczałoby tylko że nasz kraj trzeba zaorać i posadzić gumofilce :(

    Dyskusja chyba jest raczej akademicka, w naszym "prawie" zawsze można
    znaleźdź jakiś paragraf przeciw.Ale chyba istnieje coś takiego jak
    intencja prawodawcy i zdrowy rozsądek, chociaż na ten ostatni bym nie
    liczył (a i tego pierwszego nie jestem pewny). Sama dyskusja, czyli że
    są głosy za i przeciw mówi wiele o stanie naszego prawa :(.

    Usjwo

    PS. Nie jestem prawnikiem (nawet amatorem ;)).