  • Data: 2009-11-12 11:10:44
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 12, 12:02 pm, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:2641ce34-fd3e-40a5-8744-e65ff9a29637@
    k4g2000yqb.googlegroups.com...

    > Dlaczego? Kino nie ma obowiazku byc wylacznie kinem. Moze byc tez
    > barem, knajpa, salonem masazu i szkola tanca alternatywnego.

    > No, to interesujące. Idę do kina, kupuję bilet, wchodzę na salę, a tam
    > szkoła tańca ... :))))))))))) zabawne :)
    >
    > Pozdro Przemek

    No ale w zasadzie czemu nie? Od strony prawnej nic nie stoi na
    przeszkodzie, zeby szkola tanca byla w tym samym lokalu co kino,
    prowadzone przez tego samego przedsiebiorce. Nie ma tez przeszkod aby
    zajecia odbywaly sie w tej samej sali co projekcja filmu, w tym samym
    czasie.

    Trzeba przestac myslec z "klapkami na oczach". Jedna sprawa jest czy
    taki biznes sie przyjmie i na siebie zarobi, druga kwestie prawne.

    Tak samo z barem i kinem. Moge prowadzic kino, moge prowadzic bar.
    Moge tez prowadzic kino z barem. I dlaczego bar ma przestac byc barem
    jesli jest prowadzony w ramach kina? :)

    Tego od strony prawnej nikt tutaj nie uzasadnil.

    Gadanie o tym, ze kino to kino, i wlasciciel kina ma puszczac filmy, a
    nie prowadzic bar, jest bez sensu. A on sobie - kurka wodna - prowadzi
    w tym samym miejscu i czasie bar i nie zyczy sobie wnoszenia zarcia na
    teren swojego lokalu.