  • Data: 2009-11-12 11:21:02
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3643d696-25e8-4492-9be8-749dad1af192@g23g2000yq
    h.googlegroups.com...

    Nie ma tez przeszkod aby
    zajecia odbywaly sie w tej samej sali co projekcja filmu, w tym samym
    czasie.

    ROTFL :))))))) Są przeszkoduy i to spore...

    Tak samo z barem i kinem. Moge prowadzic kino, moge prowadzic bar.
    Moge tez prowadzic kino z barem. I dlaczego bar ma przestac byc barem
    jesli jest prowadzony w ramach kina? :)
    Tego od strony prawnej nikt tutaj nie uzasadnil.
    Gadanie o tym, ze kino to kino, i wlasciciel kina ma puszczac filmy, a
    nie prowadzic bar, jest bez sensu. A on sobie - kurka wodna - prowadzi
    w tym samym miejscu i czasie bar i nie zyczy sobie wnoszenia zarcia na
    teren swojego lokalu.

    Ale to musi być z góry ustalone, że oferuje się bar z kinem, a nie kino, a
    obok bar. Jak na razie mówimy o sytuacji, gdzie mamy do czynienia z kinem i
    to jest podstawowa usluga oferowana przez usługodwawcę. Prowadzony barek
    jest usługą dodatkową nie związaną bezpośrednio z wyświetlaniem filmów -
    możesz skorzystać z tego baru nie kupując biletu na film.

    A właściciel kina ma puszczać filmy, bo do tego się zobowiązał oferując taką
    usługę i pobierając z góry oplatę za tę usługę. Baru nie prowadzi też na
    sali projekcyjnej (choć są takie kina - Pionier w Szczecinie, ale nie o nich
    teraz mówimy), ale obok i przy okazji głównej usługi jaką świadczy.

    Pzremek