  • Data: 2009-11-12 11:51:10
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdfgma$4ga$2@news.onet.pl...

    > Nie uzależnia - można iść na film i nie skorzystać z jego dodatkowej
    > oferty.

    A jak będziesz miał w regulaminie, że bileter jak ma chęć może dać ci
    kopa w tyłek przy wpuszczaniu na salę, to będzie to umowa zobowiązująca, czy
    nie?

    Przecież możesz iść na film i kopa nie dostać, wszystko zależy od chęci
    biletera.
    Przy wpuszczaniu może ci dać kopa lub ci nie dać, jeśli nie będzie miał na
    to ochoty.

    Rozumiesz analogię? Tu też masz w umowie, że możesz wnieść jedzenie, ale
    tylko to kupione w kinie. Czy z tego prawa skorzystasz, czy nie to jest ono
    klauzulą zabronioną bo uzależnia oglądanie filmu od zakupu żywności w kinie
    o ile chcesz ją jeść.