  • Data: 2009-11-12 10:45:45
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 12, 11:32 am, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Ty jesteś porypany facet.
    > Czy Lawa czy Gotfryd mówią że ktoś przychodzi do kina z własnym filmem i
    > chce go tam wyemitować i obejrzeć?????
    > Co ty za porównania dajesz - jak jeden koleś z gdańska, choć on czasami
    > potrafił jakoś logicznie wysłowić się (gorzej z gramatyką).

    Ale skad zalozenie, ze dzialanosc kina=jedynie wyswietlanie filmow.

    Kino to przedsiebiorca, ktory ma dowolnosc w zakresie swiadczenia
    uslug czy oferowania produktow.

    Jesli kino legalnie prowadzi np. bufet to sprzedaz popcornu jest dla
    niego taka sama dzialanoscia jak wyswietlanie filmow. I w tym zakresie
    nie rozni sie niczym od baru czy innej knajpy.