  • Data: 2009-11-12 10:59:14
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 12, 11:48 am, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    wiadomościnews:hdfdu6$tsl$1@news.onet.pl...

    >  Niech zgadnę. Bo kino, to nie restauracja i świadczy innego rodzaju usługi?

    Dlaczego? Kino nie ma obowiazku byc wylacznie kinem. Moze byc tez
    barem, knajpa, salonem masazu i szkola tanca alternatywnego.

    Dlaczego jes li lokal nazwya sie bar to dajecie mu prawo do
    wprowadzenia zakazu wnoszenia wlasnego zarcia i picia, ale jak juz ten
    bar jest razem z kinem to oczywiscie mozna wlasne zarcie wnosic na
    potege.

    Wyglada na to, ze dla was sprowadza sie wszystko jedynie do szyldu.
    Nic nie jest istotne tylko napis nad wejsciem. Jak nazwe sobie kino
    "bar", podziele na numerowane sale i bede tam wyswietlal filmy i
    sprzedawal wejsciowki to bedzie mozna wniesc swoje zarcie czy nie? :)

    > To nie masz obowiązku go oglądać, możesz sobie właczyć laptopa i oglądać
    > inny film...
    >
    > Pozdro Przemek

    W kinie tez nie masz obowiazku ogladania filmu. Patrzac po salach
    kinowych to jakies 30% widzow zupelnie sie nie przejmuje filmem :)