  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Czy moge sam zmienic naglowek w drukarce fiskalnej ?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 4 Jan 2005 13:49:13 +0100

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 14:35:47 +0100, Pawel Torynski napisał(a):

    > Wiesz co juz to kiedyś trenowałem
    > Kazali mi wymieć moduł pamięci fiskalnej a autoryzowanym serwisie, który
    > ma jakieś tam uprawnienia od US. To jest (była w moim wypadku) jedyna
    > mozliwość zmiany. Oczywiście musisz w książxce uzupełnic i poinformować US.
    > Zoreintuj sie o cene bo może okazać sie że tańsza bedzie nowa kasa

    Z pewnością zmiana miejsca instalacji nie wiąże się ze zmianą modułu
    fiskalnego. WYŁĄCZNIE zmiana podatnika - i to taka, że zmianie ulega NIP.

    Dokąd jest taki sam NIP, to moduł może być ten sam. Nawet zmiana nazwy
    firmy, jeżeli to ta sama firma, nie jest powodem zmiany modułu fiskalnego.

    Zmianę miejsca instalacji kasy trzeba zgłosić do skarbowego i
    producenta/importera. Przeprogramować nagłówek może użytkownik - jeżeli wie
    jak. Ale lepiej zlecić to serwisantowi wpisanemu w książkę serwisową.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu