  • Data: 2008-05-22 09:27:05
    Temat: Re: Czy moge płacić kartą małe kwoty...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał

    > Zszokowałeś mnie. Pomijając niuanse i interpretacje związane z PB,
    > czy np. będąc kierowcą ciężarówki wyjedziesz w trasę przeładowaną
    > ciężarówką bez sprawnych hamulców, jak nakaże Ci to przełożony
    > e-mailem?

    To zupełnie inna sytuacja. Kierowca sam odpowiada za to jak i czym
    jedzie. Zaś szeregowy pracownik banku wykonuje czynności w imieniu
    i na rzecz banku. W imieniu banku polecenia wydaje mu przełożony,
    który ma do tego odpowiednie umocowanie (mówimy oczywiście
    o czynnościach bankowych a nie o poleceniach typu daj w mordę temu
    klientowi a tamtego utop). Wszystko odbywa się na podstawie
    procedur opracowanych i zatwierdzonych przez uprawnione organy
    banku. Jeśli sa one niezgodne z prawem to nie panience z okienka
    to oceniać i korygować - ona ma wykonywać polecenia służbowe.
    Ona będzie odpowiadać gdyby postąpiła wbrew tym procedurom.