  • Data: 2008-10-05 20:09:12
    Temat: Re: Czy moge odmowic szczepienia dziecka
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sun, 5 Oct 2008 21:55:09 +0200,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    > Mógł spytać kogoś, kto ma odpowiednią wiedzę. mógł to wyczytać w jakiejś
    > książce. Istnieje jeszcze kilka sposobów podjęcia jakiejś decyzji bez
    > gruntownej znajomości rzeczy.

    Chciałem tamtym pytaniem sprowokować podanie źródła.
    O ile źródłem tym nie jest jedna z wielu niezweryfikowanych stron
    w Internecie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 22:08:06 user up 11851 days, 10:03, 1 user, load average: 0.99, 0.99, 0.84 ]

    I've been accused of vulgarity. I say that's bullshit. -- Mel Brooks