  • Data: 2008-10-05 20:39:31
    Temat: Re: Czy moge odmowic szczepienia dziecka
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    > ps wlasnie to mi sie nie podoba ze chce mnie sie na sile zmusic do czegos
    > ( w
    > tym przypadku szczepienia niemowlaka).

    To trochę mało, że Ci się nie podoba. Ewentualne powikłania chorób (którym
    szczepienia zapobiegają) - np.marskość wątroby i ew. przeszczep później,
    czy zapalenie mózgu, będą leczone za olbrzymie pieniądze podatników.
    Przykładowo - w ciągu ostatnich 10 lat 3-krotnie spadła ilość nowych zakażeń
    WZW typu B, właśnie dzięki rozpowszechnieniu szczepień. Pomijając już takie
    choroby jak Heinego-Medina [edytuj], która praktycznie została
    wyeliminowana.

    Pozdro
    zenek