  • Data: 2008-10-05 20:35:56
    Temat: Re: Czy moge odmowic szczepienia dziecka
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-05 22:19 p...@p...onet.pl napisał/a:
    > Moze jeszcze dodam ze nie chce dac szczepic niemowlaka jak zaczalem czytac
    > jakie sa skladniki tych szczepionek.

    Nic na to nie poradzisz. To są szczepienia obowiązkowe tak jak
    szczepienia psów przeciw wściekliźnie. Możesz kupić/sprowadzić z
    zagranicy lepszą szczepionkę i podać pielęgniarce, żeby tą szczepionkę
    zastosowała.
    Kiedyś przeczytałam wypowiedź tego bioenergoterapeuty Zbigniewa Nowaka,
    że w szczepionce przeciwko hainemedinie są ruskie niezabite bakterie i
    dzieci zachorowują na zapalenia opon mózgowych itd. Oczywiście prawdę
    pisał, bo było dużo takich przypadków. To było dawno. Teraz już Polska
    chyba nie sprowadza ruskich szczepionek.

    --
    animka