  • Data: 2009-01-19 16:25:53
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Koszty niewątpliwie będą, ale jak ma być szybko, to cóż...
    > Ciekaw jestem jednak w jaki sposób to mieszkanie straci na wartości i to
    > aż 19%.
    A zona moze w tym mieszkaniu mieszkac ile zechce (powiedzmy ze 2-3 lata
    min, bo tyle zajma sprawy sadowe)

    A te 19% to liczone od jakiegos podatku? Wg mnie to raczej 2x 2%
    (PCC)+2*koszty oplat +2*notariusz - zakladam ze cena w obu tranzakcjach
    bedzie podobna - wiec podatek od zysku pomijamy.
    --
    Regards,
    Maverick