  • Data: 2009-01-20 16:16:02
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Tak ci się tylko wydaje.
    > Rozwód trwa trochę, poza tym są sposoby aby proces ten wydłużyć.

    nie wiem, nie mam osobistego doświadczenia a taki głupi żeby je zdobywać też
    nie jestem:O)
    mniuejsza o czasy, w kazdym razie to najrozsądniejsze rozwiązanie (dawny
    znajomy też miał podobne problemy wątkotwórci i jeszcze masę wiecej i po
    rozwodzie jak ręką odiął:O)
    fakt że jeszcze długo po rozwodzie była go nachodziła i wyporóbowywała
    wszystkie możliwe kurewskie sztuczki aby jakiś grosz skubnąć, ale to już
    inna bajka:O)