  • Data: 2009-01-20 07:20:03
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tapatik pisze:

    > Jeśli zadałem pytanie, to znaczy, że czegoś nie rozumiem. Ponieważ
    > pytanie dotyczy Twojej wypowiedzi, więc z tego wynika, że Twoja
    > wypowiedź jest niepełna lub niezrozumiała.
    > Tekst "Myśl, to nie boli" sugeruje moje "niemyślenie", a to już jest
    > niegrzeczne.
    > Odpowiesz, czy będziesz dalej zachowywał się jak moja kobita, która każe
    > mi się domyślać, o co wywołała kłótnię.

    Jak byś myślał, to byś wymyślił, że najwidoczniej nie umiem napisać tak
    byś zrozumiał. Więc nie możesz od mnie wymagać bym pisał jaśniej, coś co
    już napisałem jasno i wyraźnie :)
    Zwrot "wina w wyborze" jest zwrotem prawniczym i jak nie wiesz co on
    znaczy to sobie poszukaj
    Może tu:
    http://tnij.org/cp97 [ten obrazek u samej góry] ;)

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.