  • Data: 2009-01-19 16:15:45
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "spotlight kid" <s...@o...pl> wrote
    > Czy mogę w takim razie nie wpuścić jej do mieszkania, a razie wtargnięcia
    > zawołać odpowiednie organa?

    Jeśli w tym mieszkaniu mieszka (objęła w posiadanie) to nie możesz wyrzucic
    jej. Posiadania pozbawić może tylko Sąd. A to może zrobić tylko wtedy, gdy
    brak podstaw prawnych do zamieszkiwania. Jako Twoja żona ma prawo tam
    mieszkać.
    Po rozwodzie prawa by nie miała, eksmisja możliwa byłaby jakby miała gdzie
    iść.