    From: "Arek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo kopnąć psa w niektórych sytuacjach?
    Date: Sat, 16 Feb 2008 22:51:20 +0100
    Sender: a...@c...chello.pl

    > Dokładnie! Wina leży po stronie właściciela, a nie pieska. A co do
    > kopnięcia pieska - to ja bym się bała, ze dopiero wtedy mnie zaatakuje!
    > Warto zgłosić to Straży Miejskiej jeśli to się powtórzy.
    > Pozdrawiam

    Narazie się nie powtórzyło od dośc dłuższego czasu. Co do przemocy to jej
    unikam jak mogę. Zwierząt mi szkoda..., według mnie jak ktoś nie umie się
    zajmować psem lub nie ma dla niego czasu to go mieć nie powinien.., druga
    sprawa, że w mieście nie powinno się trzymać moim zdaniem określonych ras
    psów. Czuję się średnio bezpiecznie jeśli koło mnie sobie spokojnie biegnie
    piesek ważący kilkadziesiąt kilogramów który jednym uściskiem pyska potrafi
    zmiażdżyć kość.

    Jest taka sprawa która mnie irytuej. Część piesków załatwia swoje potrzeby
    gdzie popadnie(raz jak się tramwaj zepsuł i szedłem po trawce to odchody
    były na odchodach, czułem się jak w filmie "Dzień świra":) ). Szkoda, że
    sprzątanie po swoim pupilu nie jest normą u wszystkich posiadaczy psów.

    Pozdrawiam,
    Arek