  • Data: 2008-02-17 10:58:03
    Temat: Re: Czy mam prawo kopnąć psa w niektórych sytuacjach?
    Od: "Grzeg" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam wasze odpowiedzi i dziwię się.
    Wygląda na to, że 90% ludzi obwiniło by zaatakowanego przez psa człowieka,
    że się bronił !!!
    Pies ma większe prawa niż człowiek?
    Pies ma prawo zachowywać się agresywnie, sprawiać wrażenie ataku lub
    rzeczywiście atakować a człowiek nie ma prawa się bronić?
    Kto tu jest ważniejszy?
    Jakiekolwiek zbliżenie się do człowieka i wyrażenie agresji przez psa
    powinno być już dostatecznym powodem do obrony.
    Zwłaszcza jeżeli pies puszczony wolno w miejscu publicznym narusza strefę
    osobistą człowieka.
    Wg. mnie człowiek ma pełne prawa chronić się przed utratą zdrowia zwłaszcza,
    że nie mówimy tutaj o wyciągnięciu rewolweru i odstrzeleniu psa.
    Poza tym właściciel psa chyba ma obowiązek trzymania psa na smyczy i w
    kagańcu, prawda?
    Jeżeli łamie przepisy, czy może potem się dziwić, że pies dostanie kopa od
    broniącego się przed nim człowieka?