  • Data: 2023-11-20 12:21:27
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Nov 2023 22:33:41 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Bowiem wyłączna winę ponosi ten, co mandat dostał. To jemu się nie
    > należy. Ale jak uznają współwinę, to tak to mniej więcej działa.

    Prawdę mówiac to jakos nie słyszałem o przypadku współwiny.
    Jakos tak temat pomijany przez pismaków, a moze i sądy.

    I co - każdy poszkodowany dostaje wtedy z OC drugiego jakąc tam część
    odszkodowania, proporcjonalnie do stopnia winy?
    Czy raczej ubezpiczyciel "głownego sprawcy" pisze, że obcina
    odszkodowanie z powodu współwiny?

    > Tu wielu rzeczy nie wiadomo. Ale gdzieś widziałem newsa, że jednak coś
    > tam ubezpieczyciel wypłaci.

    Siła sprawcza pismaków :-)

    Ostatnio czytalem, ze bank sie zastanawial, czy udzielic kredytu
    seks-shopowi. Bo a nuż dziennikarze napiszą?

    A przeciez to nic złego :-)

    J.