  • Data: 2023-11-20 17:50:45
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2023 o 11:43, J.F pisze:

    > Ale nie zdechna. Zaczna wymyslac afery.
    > Pół biedy jak UFO czy potwór z Loch Ness.

    No to będą pisali o ufo czy potworze z lochnes. A robert będzie miał na
    to wyjebane.

    > A ja ciagle nie wiem jak to z tymi nastolatkami w radiowozie bylo, i
    > ile pismaki wymyslily.

    Na razie wiemy, że kulson co nie udzielił pomocy został uznany winnym
    więc 1 od 0 dla pismaków - a drugi ma tradycyjne zarzuty przekroczenia
    uprawnień i pewnie będzie 2 do 0 dla pisamków.

    > Ale dziennikarze ich tresci podsylaja.
    > Z drugiej strony - jak rzecznik czasem wybiela, to jak mu potem
    > wierzyc :-)

    (NIedo)rzecznikowi z natury rzeczy nie należy wierzyć - przecież to
    profesjonalny (przynajmniej teoretyczne, bo jednak kulson) kłamca.

    > No chyba był. Info na cała Polske w koncu.

    Na pewno było że oberkulson przemycił granatnik (a w zasadzie dwa bo
    napierdalał stereo) przez granicę i myśląc że to głośnik bluetooth
    wniósł go do pokoju, gdzie raczej nie powinny się znajdować urządzenia
    wyposażone jawnie w interfejsy sieciowe podarowane przez obce służby a
    następnie wyjebał w kulsonariacie dziurę?

    Czy raczej że to ktoś (zapewne putin) przeprowadził zamach na naszego
    komendanta i jest on ofiarą?

    BTW - kukiz śmiał się kiedyś z sasina że używa telefonu podarowanego
    przez chińską delegacją - kapujesz - naczelny kulsona nie jest
    inteligentnieszy od wiecznie nawalonego kukiza, który daje się traktować
    jak szmata... W sumie sam nie wiem co jest gorsze - że oberkulson jawnie
    wniósł oczywiste urządzenie podsłuchowe podaroane przez obce służby do
    swojego gabinetu czy to że okazało się to granatnik i wyjebał w podłodze
    dziurę... Czyba w sumie ta druga opcja jest lepsza - przynajmniej
    przyjebał raz i z przytupem a nie miał cały czas podsłuch w gabinecie.
    No i wyszło że to kretyn.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!