    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Mon, 2 Oct 2023 20:17:20 +0200
    <uf6vff$joi$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1wluejmi22ea0.rt4naatsipmf$.dlg@40tude.net>

    W dniu 02.10.2023 o 07:31, J.F pisze:

    > No jak, skoro jednak powyzej jest.

    To pismaki piszą że policja nie potwierdza... bo w policyjnym
    "ogłoszeniu" BMW... nie ma. Czyli nie potwierdza.

    > Mowisz?
    > Takie publikowanie chyba zgody wymaga, a watpie aby policji sie
    > chcialo.

    Czyjej zgody?

    > W dodatku to 2 dni po wypadku - pismaki chyba jeszcze nic nie
    > opublikowały.

    Opublikowały...

    > I przy wypadku ich nie było - wiec czy to nie od policji?
    > Albo od SP ?

    Trochę ludzi tam było to i zdjęcia są.

    > Ale nie 16-go na miejscu wypadku.

    Ale 16 ktoś to zdjęcie zrobił. Policja też tam była i fotki na pewno
    robiła - nie zauważyli BMW?

    > Nie wiedziała, a fotkę własnie BMW dała.
    > No chyba, ze jak to Robert sugeruje - z ostrożności.

    To tak byli ostrożni, że teraz pół kraju na nich najeżdza. I słusznie.
    Jak już informują o wypadku to niech robią to rzetelnie - "W wypadku
    brały udział dwa samochody, trzy osoby z jednego zginęły na miejscu.
    Trwa ustalanie przyczyn, ze względu na dobro śledztwa na tę chwilę nie
    udzielamy więcej informacji". Tak mniej więcej wygląda standardowa
    informacja.

    Pominięcie info o drugim samochodzie przypomina trochę standardowe
    zgłoszenie do młodzieżówki w piłce nożnej murzyna z afryki z lewymi
    papierami:

    - ile on ma lat?
    - 14! Na pewno?
    - Na pewno!
    - wygląda na 25!
    - No też tak podejrzewamy ale tylko 14 mamy udokumentowane - nie chcemy
    dezinformować!

    > a) musi byc opinia bieglego,

    To to żeby postawić zarzuty. Chociaż robert twierdzi, że wręcz trzeba
    postawić z dupy. Przypomnę sprawę matki której postawili zarzuty -
    myślisz że biegłu przedstawił opinię że ktoś się przyczynił do śmierci
    tamtego dzieciaka?

    > b) jak widzisz filmy sie znalazly,

    No pech...

    > c) i czarne skrzynki ... no wlasnie, policja jezdziła szukac wraku,
    > czy nie musiała, bo BMW zabezpieczono na "policyjnym" parkingu ?

    _Ponoć_ zabezpieczyli - tym bardziej ciekawe, że nie wiedzili:P

    > Bo dopiero wtedy ekspertyzy byly.

    Ekspertyzy nie są wymagane żeby poinformować o udziale dwóch samochodów.
    Jakoś pieszego się dopatrzyli bez ekspertyzy.

    > Na razie jak sie domyslam, opinia jest.
    > Teraz sie moze okazac, ze biegły naginał za bardzo ...

    Zobaczymy czy o ogóle ślady zabezpieczyli prawidłowo, czy okaże się że w
    sumie to nie wiadomo kto kierował, czy krew pobrano "procesowo" i
    finalnie okaże się że w sumie nie ma dowodów że koleś tam w ogóle był.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!