  • Data: 2023-10-02 16:52:44
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No bo powołują się na niedorzeczne argumenty i do tego się odnoszę.

    Argumenty są jak najbardziej rozsądne. Ukrywa się (bo inaczej by się
    zgłosił). Skoro się ukrywa to rozsądnie założenie że nie w polsce skoro
    skuteczniej może choćby w niemczech.

    > Nie
    > mam zielonego pojęcia, gdzie on jest. Ty też.

    "nie wiem choć się domyślam":P

    > Dziennikarze również.
    > Kolejny raz piszą bzdurę licząc na to, że ktoś,

    I za każdym razem mają rację w dużych sprawach z policją:P

    > Listem gończym wydanym przed upływem możliwego doręczenia wezwania
    > daliśmy podejrzanemu taki argument do ręki, że śmiem twierdzić, że nawet
    > gdyby był obywatelem Polski tylko, to mógłby wnosić o azyl w obawie
    > przed uczciwością procesu i w dowolnym kraju na świecie byłaby spora
    > szansa na przeforsowanie tego.

    Czyli sam potwierdzasz, że raczej go w polsce nie ma, a twierdzisz, że
    to argument z dupy wzięty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!