eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze) › Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły spożywcze)
    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy istnieje przepis, który reguluje coś takiego? (artykuły
    spożywcze)
    Date: Mon, 3 Jun 2024 18:38:31 +0200

    W dniu 02.06.2024 o 20:44, Animka pisze:

    > Siostra kiedyś razem ze swoim mężem przywieźli całe pudło łososia w
    > tubkach. Córka sobie to wyciskała na chleb z masleem i szynką. Ja nie
    > tknęłam nie wiem dlaczego. Do tej pory nie znam smaku łososia, chociaż
    > on podobno był pyszny. Wbiłam sobie w głowę, że nie lubię łososia.
    >
    > Tam w Szwecji nie kupowali na sztuki tylko w całych pudłach. Tak samo
    > jak np.kawę czekoladową, która była wspaniaŁa.

    Niedawno miałem w ręku puszkę Paprykarza Szczecińskiego "z łososiem",
    oczywiście w tej puszcze nie znajdzie nie tylko łososia ale w ogóle
    żadnej ryby.
    Aby docenić smak łososia to chyba trzeba mieć jakieś specjalne
    predyspozycje. Tak jak i do kawioru. Osobiście to raz zasmakował mi
    łosoś którego sam złowiłem na rzece Drawie i usmażyłem. Natomiast te
    wędzone z sklepu to jak dla mnie są zwyczajnie za tłuste, bardzo często
    zalatują błotem.