    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy "faktura elektroniczna" UPC/Chello jest faktura?
    Date: Fri, 19 Jan 2007 16:13:31 +0000 (UTC)
    Sender: Piotr Kaczmarzyk <p...@a...connecta.pl>

    WS <L...@c...pl> wrote:
    > Jesli sa to faktury, to jak mam je przechowywac? np. kopiowac na CD?

    To nie są faktury elektroniczne w rozumieniu ustawy. To są pliki PDF,
    po wydrukowaniu których będziesz mieć fakturę (zwykłą, papierową).
    O ile oczywiście US się nie przyczepi, że faktura była drukowana nie na tej
    drukarce, co trzeba (tj. Twojej, a nie UPCowej) - ale wtedy może powiedzieć,
    że tę fakturę masz od UPC (co będzie oczywiście kłamstwem).

    > PS. Mam podpisana umowe "promocyjna", ktora nie przewiduje mozliwosci
    > wystawiania faktur "papierowych", tylko elektroniczne - jesli nie jest
    > to faktura, to czy mam przwo rozwiazac wczesniej umowe, albo zazadac
    > PRAWDZIWEJ faktury?

    Tak, możesz zażądać prawdziwej faktury - a oni mają obowiązek umożliwić Ci
    jej odbiór w swojej siedzibie (tzn. w siedzibie UPC). Nie wiem, czy to takie
    wygodne :)

    P.