  • Data: 2007-01-19 19:28:55
    Temat: Re: Czy "faktura elektroniczna" UPC/Chello jest faktura?
    Od: "kravietz" <p...@n...hush.com> szukaj wiadomości tego autora

    WS napisał(a):

    > Wlasnie zastanawiam sie, czy faktury wystawiane przez UPC sa fakturami
    > w sensie odpowiedniej ustawy

    Też mam konto w UPC ale nie włączałem sobie faktur elektronicznych
    bo nie sądzę żeby moja księgowa chciała je rozliczać. Aby te
    faktury były zgodne z rozporządzeniem o fakturach elektronicznych z
    lipca 2005 roku powinny być m.in. podpisane kwalifikowanym podpisem
    elektronicznym. W przypadku formatu PDF jest to możliwe, ale do tej
    pory nie widziałem na rynku oprogramowania które miałoby deklarację
    zgodności (kolejny wymóg rozporządzenia tym razem o podpisie
    elektronicznym) na wystawianie dokumentów podpisanych podpisem
    kwalifikowanych w tym formacie. To że wystawiają te faktury na
    stronie WWW to jest akurat zgodne z rozporządzeniem. W ten sposób
    przy okazji realizują kolejny wymóg rozporządzenia jakim jest
    dostępność dla US w razie kontroli. Szczegóły można znaleźć
    tutaj:

    http://ipsec.pl/