  • Data: 2007-01-19 15:49:06
    Temat: Czy "faktura elektroniczna" UPC/Chello jest faktura?
    Od: "WS" <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wlasnie zastanawiam sie, czy faktury wystawiane przez UPC sa fakturami
    w sensie odpowiedniej ustawy

    FAQ na http://www.upc.pl/ebok twierdzi, ze tak, ale np. punkt 5
    odpowiedniego rozporzadzenia:

    "Faktury przesłane w formie elektronicznej powinny być przechowywane
    przez ich wystawcę oraz odbiorcę w formie elektronicznej w formacie,
    w którym zostały przesłane, w sposób gwarantujący autentyczność
    ich pochodzenia i integralność ich treści, jak również ich
    czytelność przez cały okres ich przechowywania."

    a UPC nie wysyla zadnej faktury, tylko info mailem o mozliwosci
    pobrania PDFa z ich strony www...

    Jesli sa to faktury, to jak mam je przechowywac? np. kopiowac na CD?

    WS

    PS. Mam podpisana umowe "promocyjna", ktora nie przewiduje mozliwosci
    wystawiania faktur "papierowych", tylko elektroniczne - jesli nie jest
    to faktura, to czy mam przwo rozwiazac wczesniej umowe, albo zazadac
    PRAWDZIWEJ faktury?