eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-) › Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
    Date: Wed, 15 Dec 2021 18:10:25 +0100
    <a...@w...eu> <61b632d2$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b75dba$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b7e1c1$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61b8bbf2$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b8dda8$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <spargt$185q$1@gioia.aioe.org>
    <61b93080$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <spd3g9$1uki$1@gioia.aioe.org>
    <dxw92rq0lcnr$.1fdbq7p7bc8dj$.dlg@40tude.net>

    W dniu 15.12.2021 o 17:32, J.F pisze:

    > Chcesz jednak zasugerowac, ze to cos zlego.

    Nie muszę nic sugerować.

    > Na razie jeszcze nie ma przymusu chodzenia.

    No faktycznie, przecież nikt pistoletu do głowy nie przystawia.

    https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Czy-relig
    ia-wlicza-sie-do-sredniej-ocen-2021-Sprawdzamy

    "Tematem tym szczególnie zainteresowane są osoby, które starają się o
    czerwony pasek bądź takie, które mogą mieć problem ze zdaniem do
    następnej klasy. Jak wyjaśnia Ministerstwo Edukacji Narodowej, religia
    wlicza się do średniej 2021, zarówno w szkole podstawowej, liceum, jak i
    technikum. Oznacza to, że ocena z tego przedmiotu znajdzie się na
    świadectwie szkolnym."

    > No, podatki placisz, nauczyciela np historii utrzymujesz,
    > nauczyciela religii tez

    To po co mam przepłacać na klechę, skoro nie ma różnicy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr