eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-) › Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
  • Data: 2021-12-16 18:39:10
    Temat: Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Dec 2021 17:31:05 +0100, Shrek wrote:

    > Ależ skąd - pracuje bo ją przywrócono do pracy - gdyby nie zgłosiła
    > gotowości to by kasyu nie dostała

    I woleli ja zatrudnic na dluzej ?

    >- zresztą nie wiem co z nią robi - jej
    > kasa, jej sprawa:P

    Wasza kasa, wpolna, bo chyba nie macie rozlacznosci :-)

    > Powiem więcej - większość rodziców dzieci
    > uczęszczających na jakieś zajęcia po szkole pracuje:P

    Po szkole to nie wiem, moze i wiekszosc,
    ale po przedszkolu to zapewne wieksza wiekszosc,
    bo po co byloby przedszkole :-)

    > Trza by najpierw ochrzcić:P

    To akurat szybko idzie i nie wymaga wiekszego wysilku.

    Ale widze, ze KK chce przegrac i na tym polu
    - wymyslil nauki przedchrzcielne :-)

    https://parenting.pl/bede-matka-chrzestna-obowiazki-
    prezenty-i-inne-rozterki#

    A moze chce sobie zostawic tylko "scisly aktyw" ?

    P.S.
    http://www.parafiambszkaplerznejzary.pl/sakramenty-s
    w/nauki-dla-rodzicow-chrzestnych-przed-chrztem-dziec
    ka/

    Cztery razy to samo uczą?
    Czy cztery różne nauki, ale kolejnosc moze byc dowolna?

    J.