eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-) › Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
  • Data: 2021-12-15 23:55:46
    Temat: Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2021 o 15:12, J.F pisze:
    > No ale nam doszedl Syn Boży, Duch Swiety i Maryja Niepokalana.
    > I teraz jeszcze problem, ze Bóg sie zabronil uwieczniac na obrazach i
    > rzezbach, ale syn ma widac dyspense ..

    Z tym jednym bogiem i czcią Jezusa, Ducha Świętego i Maryi, to sprawa
    jest bardziej skomplikowana. Muzułmanie czczą Mahometa, który - o ile
    się nie mylę - jest naszym Janem Chrzcicielem. Nie znam na tyle Koranu,
    by mieć pewność co do tego, co oni tam dokładnie czczą. Natomiast nie
    wiem, czy tak drobne (w obliczu wielkości samego Boga) szczegóły są
    warte wzajemnych animozji.

    --
    Robert Tomasik