eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Roman P. powinien być w "idealnym" rejestrze pedofilów? › Re: Czy Roman P. powinien być w "idealnym" rejestrze pedofilów?
  • Data: 2019-05-18 23:30:03
    Temat: Re: Czy Roman P. powinien być w "idealnym" rejestrze pedofilów?
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Argument o tym, że mamy do czynienia z pojedynczymi przypadkami jest
    > bardzo celny, ale w całej tej sprawie nie do końca problemem jest
    > "sodomia i gomora" pojedynczych osób duchownych. Gdyby tylko o to
    > chodziło, to po protu należałoby te konkretne osoby osądzić i tyle. Ich
    > stan duchowny miałby akurat niewielkie znaczenie. Natomiast problemem
    > jest to, że okazało się, że Kościół Katolicki jako organizacja systemowo
    > chronił takie osoby.

    akurat tutaj potrzeba twardych dowodów, w filmie by brothers Siekielski
    przytoczono aż ... trzy przypadki księży - pedofilów (pederastów),
    wszyscy byli tajnymi współpracownikami SB (służby bezpieczeństwa), jak
    mnie uczono zasady indukcji matematycznej, aby teza była prawdziwa
    należy wykazać prawdziwość implikacji dla wszystkich przypadków, czyli
    teza prawdziwa dla n=0 lub 1 oraz, jeśli teza prawdziwa dla n, to
    również prawdziwa dla n+1, tego nie ma w tym filmie, są konkretne trzy
    przypadki, księży uwikłanych w zbrodniczym systemie PRL:)

    czyli typowa żydowska manipulacja, coś jak oplucie polskiego ambasadora
    w Tel Awiwie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"