eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Roman P. powinien być w "idealnym" rejestrze pedofilów? › Re: Czy Roman P. powinien być w "idealnym" rejestrze pedofilów?
  • Data: 2019-05-18 23:45:24
    Temat: Re: Czy Roman P. powinien być w "idealnym" rejestrze pedofilów?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u2 <u...@o...pl> pisze:

> [...]
    > Siekielski przytoczono aż ... trzy przypadki księży - pedofilów
    > (pederastów), wszyscy byli tajnymi współpracownikami SB (służby
    > bezpieczeństwa), jak mnie uczono zasady indukcji matematycznej, aby
    > teza była prawdziwa należy wykazać prawdziwość implikacji dla
    > wszystkich przypadków, czyli teza prawdziwa dla n=0 lub 1 oraz, jeśli
    > teza prawdziwa dla n, to również prawdziwa dla n+1, tego nie ma w tym
    > filmie, są konkretne trzy przypadki, księży uwikłanych w zbrodniczym
    > systemie PRL:)
    >
    > czyli typowa żydowska manipulacja, coś jak oplucie polskiego

    <cynizm> Najlepszą propagandę buduje się na (niemal) prawdzie.
    Przypadków jest wystarczająco wiele by ich "wykorzystanie propagandowe"
    było względnie łatwe. Raczej+ nie jest aż tak bardzo źle jak "wrogowie
    kościoła" chcą przedstawić ale dobrze nie jest i nie było na pewno.
    </cynizm>

    Mnie by pewnie przekonali bardzo znacznie bardziej gdyby nie popadli w
    "nadgorliwość gorszą od faszyzmu" i zbyt oczywiste podwójne standardy.

    --
    A. Filip