  • Data: 2014-05-15 09:52:25
    Temat: Re: Czy Polska to państwo prawa
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.05.2014 08:56, dexth wrote:

    > Moj dziadek nigdy niczego nie przekazywal spolecznosci parafian. Jedyne co
    przekazal, to przepisal na mnie cale gospodarstwo. Plot zostal przesuniety, bo moj
    dziadek w ostatnich latach swojego zycia nie mieszkal juz tam caly rok ( na zime
    przyjezdzal do mnie mieszkac) i nie zyczyl sobie by pod nasza nieobecnosc ludzie
    chodzili po jego placu np. pod pretekstem, ze chca sie opiekowac krzyzem. Pod nasza
    nieobecnosc, byly wlamania do garazu. Nie pisalem tego, bo nie oskarzam o to tych
    obroncow krzyza ale sprowokowales mnie do tego. Poza tym ogrodzone jest tylko 10
    procent calej posiadlosci, to co na pozostalych 90 procentach nieogrodzonych, dobrzy
    ludzie maja prawo wyczyniac co im sie podoba? Tak jest tam napisane w tym art. 344 KC

    No to co w takim razie ogrodz co Twoje.

    Jak ktos sie uznaje wlascicielem krzyza i kawalka Twojej dzialki, to
    dowiesz sie, bo zglosi sie oficjalnie i urzedowo o to co uwaza, ze jego,
    lub o sluzebnosc dojscia do krzyza.

    Wtedy dowiesz sie, z kim konkretnie masz rozmawiac, skoro z proboszczem
    nic nie dalo.

    Od strony domu nie likwiduj ogrodzenia do krzyza, niech bedzie odciety -
    nie da sie wejsc, wiec nie beda przemykac przez furtke - bo i tak nie dojda.

    No a reszta: jak zniszcza ogrodzenie, to zglaszasz na policje wandalizm
    czy co tam trzeba.

    Grupowicze, poprawcie mnie jesli gdzies zasugerowalem naruszenie prawa,
    ewentualnie razace naruszenie prawa. Ale takie oczywiste. Zakladajac, ze
    nie ma reprezentanta poczuwajacego sie za wlascicila krzyza innego niz
    wlasciciel terenu, dziedziczacy dom, ogrod i krzyz po dziadku.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)