  • Data: 2014-05-15 18:29:06
    Temat: Re: Czy Polska to państwo prawa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-15 14:32, Nostradamus pisze:

    > Wiesz ile kosztuje odbudowa "przypadkowo spłonietego" domu ?
    > Napisał przecież, że nie stać go na monitoring.
    > Olałbym temat i po kłopocie. Co ci chłopie krzyż przeszkadza ?

    Jest to jakiś pomysł, ale dlaczego rezygnować?
    Ja bym poszedł dalej i zorganizował jakąś atrakcję:
    ołtarz w oknie, może jakiś wizerunek święty na ścianie domu,
    albo wyeksponowałbym w koronie drzewa jakiś liść czy gałąź
    podobną do ... (tu duża dowolność), można dorzucić jakieś
    inne efekty. Jak się zacznie zjeżdżać gawiedź, to otworzyć
    hotel, pole namiotowe, dorzucić transport, restaurację,
    no i dogadać się z proboszczem, żeby
    uświęcił to wszystko i żyć z tego.