  • Data: 2014-05-18 15:28:59
    Temat: Re: Czy Polska to pa stwo prawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:llabj0$53g$1@node2.news.atman.pl...

    > Mhm. A skąd się bierze treść zapisu w KRS?

    W każdym razie nie jest to bezpośrednie przełożenie statutu, a o to w tej
    chwili nam chodzi. Bo sad może z róznych powodów nie uznać zmiany za
    obowiązującą.

    > Tak czy inaczej: wbrew występującym tu sugestiom osobom które nie chcą
    > się wiązać z KRK "prawo" kanoniczne zwisa, powiewa i w żaden sposób nie
    > dotyka, a ci którzy chcą się wiązać wyłącznie komercyjnie, muszą tam
    > zajrzeć najwyżej w celu upewnienia się co do właściwej osoby do
    > podpisania umowy. Cała reszta dotyczy tylko tych, co się chcą z jakiegoś
    > powodu zapisać do tej organizacji (co na marginesie powinno spowodować
    > delegalizację przyjmowania do związków wyznaniowych osób
    > niepełnoletnich - potem są problemy żeby się wypisać).

    Masz oczywiście rację.

    Wspomniałem o prawie kanonicznym nie w celu zobowiazywania kogokolwiek do
    jego stosowania, a jedynie wskazania jak rozwiazać pokojowo powstały
    konflikt.Bo jak rozumiem celem inicjatora wątku nie jest stoczenie bitwy,
    tylko wygranie "wojny".