  • Data: 2009-01-25 19:40:14
    Temat: Re: Czy 2 miesiące to już zamieszkiwanie?
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sty, 20:28, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Art. 15 ustawy o policji.

    No super. Czyli doszło do pewnego obejścia prawa i niestety dla
    policji, na podstawie medialnych wypowiedzi niektórych panów można by
    to pewnie nawet udowodnić (gdyby tak byli niektórzy urzędnicy i
    policjanci trochę bardziej powściągliwi...)

    Ja bym, gdyby przyjąć tę teorię, złożył zawiadomienie nadużycia
    uprawnień przez policję... obawiam się bowiem, że nie zostały
    spełnione przesłanki dla tego typu doprowadzenia na przesłuchanie:
    znane było ich miejsce pobytu, domniemane przestępstwo nastąpiło 2
    mies. temu, nie zostali wezwani zapewne.. ale nie będę się tu kłócił
    bo nie jest to przedmiotem dyskusji.

    > A posiadanie jest chronione.
    > Policja ich wyprowadza, a oni mogą sobie wystąpić z powództwem o
    > przywrócenie naruszonego posiadania :)

    No to macie spór z kolegą Tomasikiem, czy było posiadanie, czy
    posiadania nie było :)